vineri, 16 aprilie 2010

Ce a vrut sa spuna Ramona Gabor?

"Stearsa" RAMONA GABOR [sora "columbencei"], in disperarea de a copia modelul de reusita in viata al surorii sale, a facut o declaratie imbecila.Cu aproximatie, a declarat ca barbatii saraci sunt prosti.

Incerc sa "traduc" stupizenia domnisoarei avida de bani.Am convingerea ca a vrut sa dea de inteles ca, de fapt, ea "se uita" dupa barbatii inteligenti.Cu alte cuvinte, a incercat sa mascheze mult prea evidenta predilectie a ei pentru barbatii cu bani, insa, nevrand sa para materialista, a dat de inteles ca barbatii inteligenti si destepti [pe care, de fapt, ea ii vaneaza], nu-i poata recruta decat dintre barbatii cu...avere considerabila.

Inca o mostra de ignoranta, ipocrizie, fuga de saracie si lipsa de educatie;ma intreb, asa, tatal ei este tot un prost (?!) - din punctul ei de vedere - pentru ca am sentimentul ca fost un om...modest din punct de vedere financiar...

3 comentarii:

  1. Face o confuzie, inteligenta financiara nu e corelata cu celelalte forme de inteligenta. Sau noua, astora mai nepriceputi la finante, ne place sa credem asta :))

    Ca sa masori o lungime, ai nevoie de alta lungime. Ca sa apreciezi inteligenta cuiva, ai nevoie de inteligenta. Dar poti sa iti imaginezi usor ca te pricepi la asta. Chiar si psihologii admit ca nu stiu exact sa masoare inteligenta, ei o definesc ca fiind ceea ce masoara testul IQ! Probabil fata asta a definit propriul ei IQ: $Q sau €Q.

    Imi place sa cred ca eu am renuntat la a evalua inteligenta altora, pentru ca am fost surprins placut de prea multe ori :)

    A propos, cica jocurile logice nu dezvolta inteligenta:
    http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=no-gain-from-brain-training

    In schimb, uitatul la gagici in bikini da:
    http://www.7est.ro/stiri/international/8222_barbatii-care-privesc-femei-in-bikini-devin-mai-inteligenti.html

    Chiar ca nu stiu ce sa mai zic!

    RăspundețiȘtergere
  2. completare la ce am spus mai devreme: din pacate, la noi in tara, situatia materiala nu e corelata nici macar cu inteligenta financiara!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut just;la noi in tara, "inteligenta financiara", in cele mai multe situatii, este corelata cu...coruptia.

    RăspundețiȘtergere